söndag 14 september 2008

Lady på gång

February Lady Sweater vilar sig. Jag har nämligen gjort slut på garnet. Tråkigt , tråkigt eftersom jag längtar efter att använda den. Vädret är som gjort för det och jag har ingen liknande kofta.
Men medan jag väntar på det beställda garnet för att kunna göra ladyn klar, har jag köpt knappar. Jag har gjort knapphål hela vägen ner på knäppkanten, i stället för bara tre som mönstret säger. Jag har ännu inte beslutat om jag ska använda alla eller jag kanske syr igen de nedre… Men som sagt knapparna är jag väldigt glad för. Jag letade först efter glänsade svarta, men så såg jag de här. De ser ut och känns som att vara av metall, men är av polyester.
Jag tycker att de passar jättebra.

3 kommentarer:

LisbethW sa...

Jättesnygg Lady, hur mycket garn har du använt?
LisbethW

Garnhumlan sa...

Totalt har jag köpt 700g. Men det kommer att bli lite över.

teresa sa...

Vad snyggt. Å knapparna ser ju jättefina ut!