lördag 24 september 2011

Hellre sömnlös än stickningslös

Jag kunde inte somna i går natt. Passade på att titta runt lite på internet och kom till '365 saker du kan sticka'. Där fanns ett stickat halsband som såg lite kul ut. Jag visste att jag hade lite Drops Delight i en låda, så jag satte i gång direkt. Det var nog inte den bästa färgvarianten av garnet, men roligt att prova mönstret ändå.

Det är Blogger och inte jag som vill att bilden ska vara på fel håll

Nu återstår bara monteringen. Jag har redan köpt ett nystan Delight i en annan färgskala som jag ska prova sedan.

Ha en skön helg!

1 kommentar:

Helena sa...

Bra att sticka något kreativt när du inte kan sova. Ser roligt ut med stickat halsband, kanske värt att prova.
Såg att du har storpuddlar. Jag har 2 chihuahua.
Ha en fin söndag!